Mijn stage zit erop! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Eline Dumoleijn - WaarBenJij.nu Mijn stage zit erop! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Eline Dumoleijn - WaarBenJij.nu

Mijn stage zit erop!

Door: Eline

Blijf op de hoogte en volg Eline

24 Juni 2016 | Curaçao, Willemstad

Hoi allemaal,

Mijn stageperiode bij Teamwork Curaçao is dan nu definitief voorbij… Ik heb een superleuke en leerzame tijd gehad op mijn stage en ik heb leuke collega’s ontmoet. Ik vind het jammer om hier weg te gaan omdat ik het erg naar mijn zin heb gehad. Toch is het een lekker gevoel dat ik nu vakantie heb. Ook al hebben deze 5 maanden zo wel vaker gevoeld haha..
Ik heb vandaag nog een eindpresentatie gegeven over mijn onderzoek en ik heb getrakteerd en een bedankje gekocht voor mijn collega’s. Zij vonden dit superleuk.
Verder heb ik van mijn stagebegeleider een 8,0 gekregen als cijfer voor mijn stage. Zij was erg tevreden en vond dat ik mij in een half jaar erg goed heb ontwikkeld. Ik ben hier dus erg tevreden mee!

Ik heb nu nog 5 vrije dagen en dan vlieg ik weer naar Nederland. Een paar weken geleden wilde ik wel graag naar huis maar nu het dichterbij komt baal ik er toch van wel. Ik denk dat ik thuis ga beseffen hoe goed en hoe geweldig deze tijd was. Niemand kan dit meer van mij afpakken!

Dit is dan ook mijn laatste reisverslag dat ik verstuur vanuit Curaçao. Het is heel raar, ik bedenk mij nu elke dag; het laatste weekend, de laatste keer Zanzibar, de laatste keer Cabana, laatste keer dit strand, laatste keer dat strand, etc…

Ik hoop dat het een beetje goed weer is in Nederland als ik thuis kom. Anders ben ik denk ik eventjes niet te genieten haha. Maarja, ook wel weer lekker een beetje frisse lucht.
Donderdag vlieg ik naar huis en ik kom vrijdagmiddag in Nederland aan. Heel veel zin om iedereen weer te zien!

Ik zal nog even vertellen wat ik afgelopen weekend en week heb gedaan. Vrijdag was er weer een Holland Party in café de Tijd. Dit was weer best gezellig. Zaterdag ben ik naar het strand van het Avila Hotel geweest. Een lekker rustig strand met zwembad erbij. Zondag ben ik met Bernice naar het Sea Aquarium geweest. Bernice had namelijk met de kick-off van Wereldstage 2 gratis kaartjes gewonnen. Best leuk om gezien te hebben. Hier was een dolfijnenshow, zeeleeuwenshow etc. Diede ging nog met dolfijnen zwemmen waar wij nog even bij zijn gaan kijken.
Hierna zijn wij naar Cabana geweest. Hier hebben wij de rest van de middag in de zon gelegen.

Maandag moest ik weer naar stage voor de laatste week. Deze week is weer voorbij gevlogen en nu is het weer weekend. Ik ga nog even van mijn laatste vrije dagen op Curaçao genieten. Maandag ga ik met Valesca, Bernice en een collega van Valesca varen op het Spaanse Water. Een leuke afsluiter!

Ik zie jullie snel weer in Nederland!

XXX Eline

  • 24 Juni 2016 - 17:06

    Clothilde:

    Gefeliciteeerd met zo'n mooi cijfer! En dan ook nog zoveel andere dingen gedaan. Je hebt er wel alles uitgehaald! Nog heel veel plezier de laatste dagen en to ziens in Nederland met je bruine snoet! Liefs, Clothilde

  • 24 Juni 2016 - 17:14

    Oma:

    Hi lieve schat ,

    Van Harte proficient met dit mooie cijfer.
    We zijn trots op jou!
    Ook bedankt voor alle berichten ,zodat we helemaal met jou mee konden leven.
    Wij leven nu toe naar a.s vrijdag.
    Geniet nog even van deze dagen.
    Verder een goede terugvlucht.
    Heel veel liefs van opa en oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eline

Managementstage 3e jaars Facility Management student op Curacao.

Actief sinds 30 Nov. 2015
Verslag gelezen: 324
Totaal aantal bezoekers 8666

Voorgaande reizen:

05 Februari 2016 - 15 Juli 2016

Stage op Curacao

Landen bezocht: