Papa en mama komen!! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Eline Dumoleijn - WaarBenJij.nu Papa en mama komen!! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Eline Dumoleijn - WaarBenJij.nu

Papa en mama komen!!

Door: Eline

Blijf op de hoogte en volg Eline

27 Mei 2016 | Curaçao, Willemstad

Bon dia,

Vandaag ga ik papa en mama ophalen van het vliegveld, eindelijk! Helaas regent het wel vandaag.. Ik loop vandaag stage tot 12:00 uur en hierna ga ik de huurauto ophalen. Dan zal ik papa en mama ophalen van het vliegveld. Ik ben erg benieuwd hoe het is om ze weer te zien. Ik ga lekker 10 dagen bij papa en mama in het hotel slapen. Even wat meer comfort en luxe. Ik ga ze deze week naar alle mooie plekjes op het eiland meenemen.
Helaas moet ik aankomende week wel gewoon stage lopen, maar ik ben van de 10 dagen nog wel 5 dagen vrij omdat er gelukkig 2 weekenden bij zitten.

Afgelopen weekend heb ik weer veel leuke dingen gedaan. Ik ben zaterdag naar Blue Bay geweest met een grote groep meiden en zondag naar Porto Mari. Het waren lekkere dagen en ’s Avonds zijn wij nog met z’n alle gaan eten op het Wilhelminaplein bij eetcafé de Buren.
Verder moest ik vanaf maandag weer stage lopen. Ik heb deze week mijn kamer weer eens schoongemaakt en veel kleding moeten wassen. Alleen jammer dat de was er viezer uitkomt dan dat het erin gaat. Ik heb meteen de huisbaas maar gemaild of ze de wasmachine eens kunnen schoonmaken.
Er wordt hier namelijk niks uit hun zelf gedaan.

Dit weekend ga ik leuke dingen met papa en mama doen. Ik ben van plan om zaterdag te gaan snorkelen bij de Tug Boat en het strand (met hierbij de Happy Hour) van Zanzibar te laten zien. Zondag wil ik naar Shete Boka National Park gaan. Hier kan papa los gaan met zijn camera haha.
Hierna even langs Playa Forti of Grandi. Hier zijn namelijk altijd schildpadden in het water waar je mee kan zwemmen.

Mijn volgende reisverslag zal ik weer plaatsen als papa en mama weg zijn. Ik ga nu even 10 dagen genieten!

Ayo xxx

  • 27 Mei 2016 - 15:55

    Nathalie:

    Heel veel plezier met elkaar Eline!
    Ga lekker genieten met elkaar.
    Dikke kus Ro , Naat & Maxime

  • 27 Mei 2016 - 16:34

    Antoinette:

    Lieve Eline
    Heel veel plezier de komende dagen met mama en papa.

  • 28 Mei 2016 - 14:27

    Rico:

    Hi Eline, altijd weer leuk om een bericht van je binnen te krijgen! Geniet ervan de komende 10 dagen !

    Groet van ons 5-en

    Rico

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eline

Managementstage 3e jaars Facility Management student op Curacao.

Actief sinds 30 Nov. 2015
Verslag gelezen: 392
Totaal aantal bezoekers 8681

Voorgaande reizen:

05 Februari 2016 - 15 Juli 2016

Stage op Curacao

Landen bezocht: