Ik geniet nog elke dag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Eline Dumoleijn - WaarBenJij.nu Ik geniet nog elke dag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Eline Dumoleijn - WaarBenJij.nu

Ik geniet nog elke dag

Door: Eline

Blijf op de hoogte en volg Eline

16 Mei 2016 | Curaçao, Willemstad

Bon Dia, Bon Siman,

Oeps, helemaal vergeten om afgelopen vrijdag een verhaaltje te sturen! Dan vandaag maar even.
Wat heb ik genoten vorig weekend. Ik geniet echt nog elke dag van dit prachtige eiland, het weer, de feestjes en mijn stage.

Vorig weekend ben ik op zaterdag met Valesca naar Cabana geweest. ’s Avonds hebben wij op een heel leuk plekje aan het water gegeten, op loopafstand van ons huis. Wij wisten niet eens dat dit hier zat. Altijd leuk om weer nieuwe plekjes te ontdekken!
Hierna zijn wij nog naar Zanzibar geweest. Toen wij naar huis wilde gaan konden wij de auto nergens kwijt en hebben wij wel een uur rondjes moeten rijden. Dit kwam door het Blues Festival dat bij mij in de straat was. Het was een gezellige drukte in de straat maar de muziek was niks voor mij.

Zondag zijn wij met een groep stagiaires naar de Kleine Knip geweest. Een leuk strand om gezien te hebben, maar er was daar verder niks bijzonders. Toch een lekker dagje gehad. ’s Avonds wilde ik met Valesca, Caithlyn en Lianne bij op = op gaan eten. Dit is een goed restaurant, maar erg afgelegen. Eindelijk aangekomen, was het dicht.. Toen zijn wij maar gaan eten bij Pirates Nest. Hier waren wij allemaal nog niet geweest. Wij hebben hier erg lekker gegeten uiteindelijk.

Maandag ben ik weer naar stage geweest. Ik heb doordeweeks verder niet veel interessants gedaan.
Het gaat goed op mijn stage. Ik ben nu extra werkzaamheden aan het doen omdat mijn stageopdracht zo goed als af is. Helaas is de directeur een maand op vakantie. Hij helpt mij ook veel in mijn stageopdracht met betrekking tot de verkoop van het kantoorpand en hierdoor kan ik nu geen vragen stellen. Als hij terug is, kan ik mijn stageopdracht afronden.

Afgelopen weekend heb ik ook weer leuke dingen gedaan. Vrijdag moest ik bij Bernice, Valesca en Danielle op stagebezoek. Dit is een verplicht onderdeel vanuit de Haagse Hogeschool. Wij moeten elkaars ervaringen aanhoren. Dit was erg leuk en interessant. Hierna zijn wij eind van de middag naar Saint Tropez gegaan om wat te drinken. ’s Avonds hadden wij een foute party in café de Tijd. Hierna zijn wij nog naar club 1850 geweest en uiteindelijk was ik pas om 6:00 uur thuis..
Met een nachtje van 4 uur slaap, zijn wij zaterdag naar Papagayo geweest. Heel de dag hier gelegen en ’s Avonds een hapje gegeten en vroeg naar bed. Zondag ben ik naar Kokomo Beach geweest.

Vandaag is de week stage helaas weer begonnen. Nog 1,5 week en dan komen papa en mama! Hier heb ik echt super veel zin in.

XXX

  • 16 Mei 2016 - 16:30

    Oma:

    H schat,
    Fijn dat je nog steeds zo geniet van dit avontuur.
    Ik zag ook zojuist het reisprogramma voor papa en mama.
    Ziet er goed uit, knap gedaan!
    Gisteren de verjaardag van Suze.
    Heel gezellig zoals altijd.
    Verder weinig nieuws
    Liefs, oma en opa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eline

Managementstage 3e jaars Facility Management student op Curacao.

Actief sinds 30 Nov. 2015
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 8660

Voorgaande reizen:

05 Februari 2016 - 15 Juli 2016

Stage op Curacao

Landen bezocht: