Weer een week voorbij - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Eline Dumoleijn - WaarBenJij.nu Weer een week voorbij - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Eline Dumoleijn - WaarBenJij.nu

Weer een week voorbij

Door: Eline

Blijf op de hoogte en volg Eline

26 Februari 2016 | Curaçao, Willemstad

Bon tardi,

Het is alweer bijna weekend! Tijd om jullie even op de hoogte te brengen van alles wat ik deze week heb gedaan. Vorig week vrijdag zijn wij met een groep studenten een drankje gaan doen in de binnenplaats bij onze huizen in de Nieuwestraat. Hierna zijn wij met een grote groep naar Wet and Wild geweest. Door gegaan tot in de late uurtjes en de volgende dag weer ‘fris’ voor de Kick-off van Wereldstage met alle stagiaires. Tijdens de kick-off ben ik gaan snorkelen en suppen. Eerst gesnorkeld bij de Tug Boat. Dit is een gezonken schip waar je omheen kan snorkelen. Echt mooie vissen en koraal gezien!
Vervolgens ben ik gaan suppen. Naar de overkant van het water gebracht en terug mogen suppen. Dat was best ver haha… Hierna BBQ gehad en om de zaterdag mooi te laten eindigen nog even gaan feesten op Zanzibar. Zondag ben ik met een paar meiden naar Cas Abou geweest. Erg mooi strand richting het Westpunt. Heel de dag lekker uitgerust en ’s Avonds nog een hapje gaan eten op het Wilhelminaplein.

Ook weer een week stage gelopen. Het gaat steeds beter en ik ben nu begonnen aan mijn onderzoek. Deze week ook een presentatie moeten geven voor mijn stage en donderdag met NHA gaan borrelen. Vanmiddag na mijn stage ook een borrel met NHA en Wereldstage bij Miles. Het kan niet op hier!!

Vanavond zou er een huisfeest zijn bij mij in de Nieuwestraat.. Muziekinstallaties ingehuurd en bijna 200 mensen uitgenodigd. Nou zijn wij vanmorgen gewaarschuwd door de huisbaas dat het streng verboden is en dat er sancties komen wanneer dit wel gebeurt. Nu wordt het huisfeest verplaatst naar het studentenhuis in Salina. Ben benieuwd hoe het gaat aflopen haha..

Ik ga weer even verder werken zodat ik snel kan genieten van het weekend!
Jullie veel plezier met het maken van sneeuwpoppen en het krabben van de auto’s ;) hihi… grapje!

Te otro bia.
Bon nochi!

  • 27 Februari 2016 - 10:59

    Oma :

    Hi lieve schat,

    Wat een zwaar leven heb jij daar zeg.
    Fantastisch wat je allemaal beleeft.
    Ieder weekend vacantie .
    Dat is wel wat anders dan bij AH in de vriesruimte
    Een ervaring voor je leven.
    Wij genieten van Thomas.
    Morgenochtend komt mama hier om op te passen tot R en G hem komen ophalen.
    Wij gaan dan naar Amsterdam naar een concert.
    Veel Liefs van hier en tot mails/ horens.
    Oma

  • 02 Maart 2016 - 12:30

    Lous:

    Dat is wel genieten zeg, Eline.
    Ik doe het met ijskoude regen, verbouw- en verhuisperikelen. Er zit nu schot in.
    Nog een kleine 2 weekjes en dan moet ik over zijn. Zie ernaar uit dat deze exercitie voorbij is en ik langzaamaan van mijn nieuwe stek kan gaan genieten.
    Succes met de stage en alle leuke fijne dingen op "bounty eiland" Curaçao.
    Liefs, Lous

  • 03 Maart 2016 - 14:07

    JW:

    Dag dushi!

    Hopi lekker! Ik weet hoe het is... ben ook helemaal niet jaloers hoor ;-)

    Ayo!
    JW

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eline

Managementstage 3e jaars Facility Management student op Curacao.

Actief sinds 30 Nov. 2015
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 8723

Voorgaande reizen:

05 Februari 2016 - 15 Juli 2016

Stage op Curacao

Landen bezocht: