Nog maar 1 week stage! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Eline Dumoleijn - WaarBenJij.nu Nog maar 1 week stage! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Eline Dumoleijn - WaarBenJij.nu

Nog maar 1 week stage!

Door: Eline

Blijf op de hoogte en volg Eline

17 Juni 2016 | Curaçao, Willemstad

Bon dia,

De tijd begint nu echt te vliegen. Over 2 weken ben ik alweer in Nederland. Wat vliegt dit half jaar voorbij! Ik heb aankomende week mijn laatste week stage. Ik ben hierna nog tot en met donderdag vrij. Ik vlieg donderdagavond 30 juni vanuit Curaçao naar Nederland. Ik kom dan op vrijdag 1 juli in de middag aan in Nederland. Ik heb er ontzettend veel zin in om iedereen weer te zien, maar het is een heel dubbel gevoel. Eerst vond ik het echt wel mooi geweest, maar nu het dichterbij komt besef ik mij wel dat deze geweldige tijd en ervaring bijna ten einde is.

Ik zal nog even vertellen wat ik de afgelopen week en vorig weekend heb gedaan.
Vorige week nadat papa en mama vertrokken waren had ik gelijk weer genoeg te doen. Papa en mama kregen op maandag toen zij wilde vertrekken te horen dat er 26 uur vertraging was omdat er iets met de flaps van het vliegtuig was. Zij mochten toen nog een nachtje in het Hilton Hotel op Curaçao slapen. Ik ben uiteraard die avond na mijn stage naar hun toe gegaan. Heerlijk geslapen in een goed bed met een deken over me heen en met de airco aan. Wat had ik dit gemist zeg! En heerlijk lang gedoucht in de warme douche. De volgende dag moest ik weer naar stage.
Het leek er even op dat ik na 2 keer gedag zeggen nog een 3e keer gedag moest gaan zeggen omdat het erop leek dat papa en mama nog een paar nachten op Curaçao zouden blijven. Het lukte namelijk niet om het vliegtuig te maken. Uiteindelijk zijn ze toch met een flinke vertraging vertrokken. Dit was een flinke tegenvaller voor mij haha. Ik heb toen dinsdagavond weer voor het eerst in mijn kamer geslapen. Het was weer even wennen, maar het is een fijn idee dat ik nog maar kort moest.

De rest van de week ben ik uiteten geweest voor het afscheid van Caithlyn. Zij is weer vertrokken naar Nederland. Ook was zij jarig waardoor wij zijn gaan Bowlen. Heel raar om dit te doen op Curaçao!
Afgelopen weekend had ik vrijdag een feestje bij Club 1850. Zaterdag ben ik de stad in geweest en daarna naar Cabana Beach. Om 17:00 uur was het weer Happy Hour op Zanzibar, waar ik natuurlijk nog naartoe ben geweest. Ik moet het er nu nog even van nemen!
Zondag ben ik naar het Rooftop Terras geweest bij Karakter. Hier was een mooi zwembad en dit was nieuw aangelegd. Erg leuk om gezien te hebben.

Deze week ben ik weer naar stage geweest. Ik heb afgelopen week mijn stageverslag definitief ingeleverd bij mijn stagebegeleider van school en van mijn stage. Van school had ik namelijk geen feedback meer, dus ik verwacht een goed cijfer. Mijn stage is erg tevreden ook over mijn opdracht.

Gisteren heb ik vanuit Curacao te horen gekregen dat Fleur geslaagd is voor haar VWO-diploma. Zo raar en vervelend om dat zo ver weg te zijn en dat ik mijn kleine zusje dan niet even een knuffel kan geven. Ik ben echt trots op haar! Gelukkig kan ik wel bij haar examenuitreiking zijn.

De meeste stagiaires zijn na vandaag klaar met stage, maar ik moet nog een weekje langer in verband met mijn vele vrije dagen tijdens het bezoek van Evan en mijn ouders. Vanavond is er een Holland Party in Café de Tijd en verder ga ik dit weekend nog goed genieten van de stranden en het Sea Aquarium.
Nu het nog kan ga ik nog even goed genieten op het eiland. Voordat ik het weet is deze geweldige tijd voorbij.

Tot snel! XXX

  • 17 Juni 2016 - 18:19

    Rico:

    Hi Eline,

    Leuk om nog even je laatste berichten te lezen, misschien moet je er maar mee door gaan als je weer in NL bent

  • 17 Juni 2016 - 21:51

    Clothilde:

    Leuke berichtjes uit de west. Deze tijd komt nooit meer terug. Geniet er nog even met volle teugen van! Tot ziens weer een keertje in Nederland. Liefs

  • 17 Juni 2016 - 22:31

    Oma:

    Hoi schat,

    Ook jij gefeliciteerd met het succes van Fleur.
    We hebben het gisterenavond gezellig gevierd.
    We hebben jou wel gemist, maar gelukkig kun je wel bij de diplomauitreiking zijn.
    Geniet nog even van deze laatste weekjes.
    Wij hopen je weer snel te zien op Schiphol.
    Veel liefs van opa en oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eline

Managementstage 3e jaars Facility Management student op Curacao.

Actief sinds 30 Nov. 2015
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 8680

Voorgaande reizen:

05 Februari 2016 - 15 Juli 2016

Stage op Curacao

Landen bezocht: