Nog maar 4 weekjes stage - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Eline Dumoleijn - WaarBenJij.nu Nog maar 4 weekjes stage - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Eline Dumoleijn - WaarBenJij.nu

Nog maar 4 weekjes stage

Door: Eline

Blijf op de hoogte en volg Eline

20 Mei 2016 | Curaçao, Willemstad

Na vandaag heb ik nog maar 4 weekjes stage. De tijd gaat echt zo snel de laatste tijd.. Aan de ene kant fijn, aan de andere kant komt het einde wel echt in zicht nu. Gelukkig komen papa en mama volgende week vrijdag al! Dan gaat de tijd alleen nog maar sneller. Na 17 juni ben ik klaar met mijn stage.

Zoals jullie al weten heb ik vorig weekend weer een heerlijk weekend gehad. Deze week heb ik weer elke dag stage gelopen. Vanaf aanstaande maandag komt er een nieuwe stagiair bij mij op stage. Wij krijgen het druk op stage omdat er een nieuwe huisstijl ingevoerd gaat worden. Ik vind dit erg leuk om nog even mee te maken, omdat mijn opdracht al zo goed als af is. Ik heb dan de laatste weken toch nog genoeg te doen.

Verder heb ik afgelopen week een beetje de standaard dingen gedaan. Zoals altijd op maandag de boodschappen voor de hele week gedaan. Dinsdagavond ben ik met Simone, een vriendin van haar en Valesca spelletjes gaan spelen bij Miles. Weer eens wat anders haha. Eerst hebben wij 30 seconds gespeeld en hierna pim pam pet. En in plaats van een biertje, dit keer een theetje erbij haha..

Donderdagavond ben ik met Valesca, Bernice, Simone, Daniele en Diede weer 30 seconds gaan spelen bij Miles. Dit is het café bij ons in de straat waar je gezellig wat kan drinken.
Nog een bijzonder moment; ik ben begonnen met het lezen van een boek. En het is nog leuk ook! Wie had er ooit gedacht dat ik nog een boek in mijn handen zou krijgen.

Vanmiddag moet ik op stagebezoek bij Diede. Zij loopt stage bij het Pietermaai Boutique Hotel. Toevallig slapen papa en mama vanaf volgende week in dit hotel. Een erg leuk hotel een straat achter mijn huis.
Diede, Valesca, Bernice en Danielle doen dezelfde opleiding op de Haagse Hogeschool en als verplicht onderdeel moeten wij bij elkaar langs op stagebezoek. Wij zijn ook met elkaar gekomen naar Curaçao. 2 weken geleden zijn de meiden bij mij op bezoek geweest. Vorige week ben ik bij Valesca, Bernice en Danielle geweest. Best leuk om van elkaar te zien wat wij elke dag doen. Valesca loopt stage bij Dushi Homes (makelaar), Danielle loopt stage bij CITI (technologisch bedrijf) en Bernice loopt stage bij Korps Politie Curaçao.

Vanavond gaan wij waarschijnlijk met een groep meiden een drankje doen bij Saint Tropez. Dit is op loopafstand vanaf mijn huis en het is hier altijd erg gezellig op vrijdagavond.
Verder zal het zaterdag en zondag weer worden zoals altijd; strand & zanzibar.

Ayo XXX

P.S. Ik kan geen foto's meer uploaden omdat ik al het maximum aantal foto's heb bereikt. Foto's komen af en toe voorbij op Facebook ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eline

Managementstage 3e jaars Facility Management student op Curacao.

Actief sinds 30 Nov. 2015
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 8677

Voorgaande reizen:

05 Februari 2016 - 15 Juli 2016

Stage op Curacao

Landen bezocht: