Weer even in het ritme komen - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Eline Dumoleijn - WaarBenJij.nu Weer even in het ritme komen - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Eline Dumoleijn - WaarBenJij.nu

Weer even in het ritme komen

Door: Eline

Blijf op de hoogte en volg Eline

15 April 2016 | Curaçao, Willemstad

Bon dia dushi's,

Deze week duurde het toch wel weer eventjes voordat ik in het ritme zat. Natuurlijk lekker lang vrij geweest samen met Evan, waardoor het wel echt weer eventjes wennen was om naar stage te gaan.
Wel weer een lekker weekend gehad en bijgekomen van de 3 dagen stage afgelopen week ;)

Vrijdag na stage ben ik gaan koken met Danielle, Diede en Floor omdat Bernice voor een weekend naar Nederland was en omdat Valesca haar ouders hier op bezoek zijn. Na het eten hebben wij nog even in de patio gezeten maar verder was het een rustig avondje. Ik ben niet meer weg geweest en ik lag gewoon al om 23:00 uur in bed… op een vrijdag. Maar ook best lekker een keer een rustig weekendje.

Zaterdag ben ik met Floor, Diede en Danielle naar de Mambo Beach Boulevard geweest. Hierna zijn wij bij Mambo op het strand gaan liggen en om 17:00 uur zijn wij naar de happy hour van Zanzibar gegaan.
Hier waren de ouders en het broertje van Valesca ook. Wij hebben hier even gezellig een drankje mee gedaan. Hierna vroeg de moeder van Valesca of wij ook mee gingen eten bij Zanzibar, nadat wij naar het resort van de ouders van Valesca zouden zijn geweest. Eerst naar het huisje geweest en lekker in de hangmat gelegen. En vervolgens nog als verrassing; een warme douche!!
Dit was echt lekker na 10 weken een koude douche. Ik voelde me weer echt even schoon haha..
Hierna bij Zanzibar geweest en jaja, nog met Tim Douwsma op de foto geweest ;)

Zondag ben ik met Diede en Danielle naar Saint Tropez geweest. Dit is een beachclub met een zwembad, dat 5 minuten lopen is vanaf mijn huis. Heerlijk voor de zondag!
Hier heel de dag gelegen en ’s Avonds ben ik nog met Valesca en haar ouders bij eetcafé de Buren gaan eten op het Wilhelminaplein.

Maandag weer naar stage geweest. Maandag na stage heb ik Bernice van het vliegveld gehaald. Die is voor een feest van haar ouders (25 jaar getrouwd), een weekend naar Nederland geweest. Ik merkte die avond dat ik al niet lekker was en dat was te merken die nacht.. Heel de nacht op de wc gezeten en ongeveer elk kwartier van de klok gezien.
Ik ben de dinsdag ook thuisgebleven van stage. Vreselijk om op zo’n bloedhete kamer ziek te zijn waar je niks heb. Een koude douche, geen internet, geen tv, een rot matras..
Maarja de buikgriep schijnt te heersen in de studentenhuizen. Niet zo gek ook als de wc’s maar 1 keer per week worden schoongemaakt. Woensdag ook nog thuisgebleven omdat het nog niet top ging.
Donderdag en vandaag weer naar stage geweest. Het ging gelukkig weer een stuk beter, maar ik voel me nog niet helemaal fit. Lekker een rustig weekendje houden dus, zodat ik hopelijk volgende week weer helemaal opgeknapt ben.

Jullie alvast fijn weekend! Xxx

  • 15 April 2016 - 16:49

    Oma:

    Ja schat, dat hoort er ook bij in dat soort landen.
    Racekak heet dat.
    Gelukkig dat het weer wat beter gaat.
    Hoe gaat het met je stage opdracht ?
    Liefs van uit een zonnig ( niet te warm) Grau d'Agde 26-28*
    Opa en Oma

  • 16 April 2016 - 00:29

    Michelle:

    trots op jou schattie ❤️❤️❤️❤️

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eline

Managementstage 3e jaars Facility Management student op Curacao.

Actief sinds 30 Nov. 2015
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 8669

Voorgaande reizen:

05 Februari 2016 - 15 Juli 2016

Stage op Curacao

Landen bezocht: