Eerste bezoek op Curacao - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Eline Dumoleijn - WaarBenJij.nu Eerste bezoek op Curacao - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Eline Dumoleijn - WaarBenJij.nu

Eerste bezoek op Curacao

Door: Eline

Blijf op de hoogte en volg Eline

24 Maart 2016 | Curaçao, Willemstad

Jaaaaaa!! Evan komt vanavond aan op Curaçao om 13 dagen met mij op het eiland door te brengen!
Ik heb alle dagen vrij kunnen krijgen dus ik heb ook even lekker vakantie op Curaçao tot en met 5 april.
Hopi Bon! Ik zal eerst even vertellen wat ik vorig weekend heb gedaan.

Vorige week vrijdag ben ik naar een techno feest geweest. Wie had dat nou verwacht.. Het plan was om naar Wet and Wild te gaan, maar aangezien alle stagiaires ongeveer naar het techno feest gingen, zijn wij er toch ook maar heen gegaan. Het was uiteindelijk best leuk!
Zaterdag heb ik zoals ongeveer elke zaterdag heel de dag bij Papagayo gelegen. Hierna naar de happy hour op Zanzibar. Ik vond het lekker om hierna even al het zout van me af te spoelen, aangezien er in de avond nog 2 feestjes waren. En ja.. je kan hier natuurlijk niks missen. Dus werd het van feestje naar feestje. Eerst even mijn stem warm gemaakt bij de Karaokeavond in café de Tijd. Hierna een feest met Lady Bee bij club 1850. Alles lekker op loopafstand!
De volgende dag ben ik met Valesca en Bernice naar Blue Bay geweest. Dit is een groot park met appartementen en villa’s erop. Dit park heeft een eigen strand. Hier hebben wij heel de dag gelegen. Het was een erg mooi strand. Ik merk wel dat het met de dag warmer wordt hier.
Ook dit had niemand waarschijnlijk verwacht, maar ik lig gewoon in de schaduw!!

Maandag weer begonnen met stage. Gelukkig maar een weekje van 4 dagen aangezien hier iedereen op Goede vrijdag vrij is. Maandag heb ik in mijn pauze met een collega en een andere stagiaire bij Plasa Bieu gegeten. Dit is een grote hal waar Antilliaanse vrouwen eten staan te koken. Ik zou er zelf nooit gaan eten omdat het er best wel goor uitziet, maar het was best lekker! En heb ik toch nog een beetje lokaal gegeten (zie foto’s). In de avond weer boodschappen gedaan voor heel de week en bij De Heeren in Zuikertuintje salade gegeten. Hier is op maandag salade dag, waarbij alle salades 50% korting hebben.
Verder heb ik maandagavond en dinsdagavond een lekker rustig avondje gehad en ben ik vroeg gaan slapen. Woensdag weer naar Cabana geweest en vandaag komt Evan al aan!
Eerst mijn stagedag nog even doorkomen, maar na vandaag ben ik 1,5 week vrij. Heerlijk om vakantie te hebben op zo’n eiland. Vanavond krijg ik een huurauto en dan ga ik Evan van Hato halen.

Wat ik verder in de vakantie ga doen weet ik nog niet precies. Je bent hier op de Antillen, dus niks moet gepland worden ;)
Zondag ga ik wel met Valesca, Mitchel en Evan naar klein Curaçao. Ik ben erg benieuwd hoe dit is, aangezien het een onbewoond eiland is en echt heel mooi schijnt te zijn. Verder heb ik maandag een paasbrunch met een grote groep stagiaires!

Ik zal weer een update doen nadat Evan is vertrokken. Ik ga nu even vollebak genieten van hem en mijn vakantie! Als ik vandaag doorgekomen ben ;)

Ayo xxx

  • 24 Maart 2016 - 14:55

    Clothilde:

    Lieve Eline,

    Wat is het toch leuk om zo uitgebreid te lezen hoe je het naar je zin heb. We wensen je een hele mooie tijd met Evan! Liefs, Clothilde

  • 24 Maart 2016 - 16:44

    Oma:

    Hi schat,
    Dat wordt weer dolle pret de komende tijd.
    Jij bent wel een bofkontje hoor.
    Wij gunner je het van harte.
    En nu samen met Evan vakantie vieren daar
    Het kan niet op.
    Geniet maar lekker
    Wij zijn inmiddels in midden Frankrijk aan gekomen.
    Gaan nu toch eerst maar naar de spaanse oostkust.
    Het weer is daar stukken beter Dan in Portugal.
    Mogelijk via Portugal terug.
    Heel veel liefs van opa en oma .
    XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eline

Managementstage 3e jaars Facility Management student op Curacao.

Actief sinds 30 Nov. 2015
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 8686

Voorgaande reizen:

05 Februari 2016 - 15 Juli 2016

Stage op Curacao

Landen bezocht: