Het leventje op Curacao begint te wennen - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Eline Dumoleijn - WaarBenJij.nu Het leventje op Curacao begint te wennen - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Eline Dumoleijn - WaarBenJij.nu

Het leventje op Curacao begint te wennen

Door: Eline

Blijf op de hoogte en volg Eline

19 Februari 2016 | Curaçao, Willemstad

Bon dia!
De tweede week is alweer bijna om. De dagen zijn hier erg lang! Al vanaf 8:00 uur op stage tot 17:00 uur en daarna helemaal gesloopt. Het is dus zeker nog even wennen maar aan dit leventje kan ik zeker gaan wennen. Afgelopen weekend ben ik naar Jan Thiel geweest en hier heb ik op het strand gelegen bij Papagayo. Daarna was het van 17:00 uur tot 18:00 uur happy hour op Zanzibar. Dit is echt een leuk feest op het strand met een band, ondergaande zon, warmte en drankjes!
De volgende dag zijn wij met een hele groep stagiaires bij de Grote Knip gaan barbecueën. Voor mij voor het eerst dat ik zo blauw water heb gezien. Dit is zeker het voordeel van een stage op Curaçao. In de weekenden lijkt het echt even alsof je op vakantie bent! Het was een aparte, maar zeker mooie Valentijnsdag haha..

Helaas begon maandag weer de week van stage lopen. Begin nu te wennen aan het bedrijf en kan steeds meer doen. Gesprek gehad met Maarten van Wereldstage over mijn stageopdracht. Ik moet een verhuisplan schrijven voor het kantoor. Wereldstage, Teamwork en Stageautoverhuur willen binnenkort verhuizen naar een kleiner pand. Hier moet ik een draaiboek voor opstellen en met de verschillende partijen gaan praten over hun wensen en eisen. Ik kreeg een makelaars boekje onder mijn neus gedrukt met een pagina waarin het kantoorpand al te koop staat. Dit wordt dus zeker een pittige opdracht.

Aangezien mijn geld hier erg hard gaat, nu ook zelf aan het koken in een hele vieze keuken… Gelukkig kunnen wij bij Diede in haar studio koken in een schone keuken. Bovendien heb ik gehoord dat de stagiaires hier gemiddeld 9 kilo aankomen. Dit gaat mij toch echt niet gebeuren!!

Gelukkig na vandaag weer weekend en lekker 2 daagjes genieten van mijn vrije dagen en het weer! Morgen de Kick-off van Wereldstage waarbij ik ga suppen en snorkelen met als afsluiter een barbecue met alle stagiaires.

Ayo!

  • 19 Februari 2016 - 18:10

    Oma:

    hi schat,

    Wat een mooie foto's.
    Wij genieten met je mee.
    Gisteren is Thomas bij ons gekomen.
    Hij blijft tot volgende week zaterdag.
    Hij sliep vanmorgen tot 8 uur.
    Wij genieten van hem.
    Liefs en fijn weekend !
    Opa en Oma

  • 20 Februari 2016 - 12:06

    Lous:

    Hoi Eline,
    na hard werken is chillen op het strand met happy hours, bbq's met een leuke club mensen nog meer genieten dan alleen maar strand op vakantie.
    Ziet er naar uit dat je daar een leuke en leerzame stage kunt doen komend half jaar.
    En voor dat weertje zou ik ook tekenen en heel graag inruilen voor het waterkoude weer hier in blanda Ollanda.
    Veel plezier en liefs van je tante, Lous

  • 21 Februari 2016 - 13:34

    Clothilde :

    Kinkt allemaal heel leuk en de fotoos zien er ook heerlijk uit. Fijn als je zo in de winter naar een tropisch eiland mag, ook al moet je daar nog werken voor je stage. Succes ermee, kookze en blijf genieten van deze kans! Veel liefs, ook van Maarten, Clothilde

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eline

Managementstage 3e jaars Facility Management student op Curacao.

Actief sinds 30 Nov. 2015
Verslag gelezen: 405
Totaal aantal bezoekers 8673

Voorgaande reizen:

05 Februari 2016 - 15 Juli 2016

Stage op Curacao

Landen bezocht: