Vertrek richting Curacao - Reisverslag uit Nieuwerkerk a/d IJssel, Nederland van Eline Dumoleijn - WaarBenJij.nu Vertrek richting Curacao - Reisverslag uit Nieuwerkerk a/d IJssel, Nederland van Eline Dumoleijn - WaarBenJij.nu

Vertrek richting Curacao

Door: Eline Dumoleijn

Blijf op de hoogte en volg Eline

04 Februari 2016 | Nederland, Nieuwerkerk a/d IJssel

Hoi allemaal,

Mijn eerste reisverslagje, maar nu nog vanuit ons koude kikkerlandje. Vandaag nog mijn laatste tentamen gemaakt en morgen is het dan echt zo ver… Ik vertrek voor 5,5 maand naar het zonnige Curaçao om stage te lopen. Ik heb er zo ontzettend veel zin in! Na een groot gevecht met mijn spullen en het aantal kilo’s is het inpakken dan ook eindelijk gelukt! Precies het goede gewicht… Dat wordt dus niks kopen daar… :(
Ik vertrek morgenochtend om 11:00 uur vanaf Schiphol, met vier andere meiden van mijn opleiding (Diede, Danielle, Valesca en Bernice). Ik zal op Curaçao in een studentenhuis in een studentenwijk komen. Dit wordt dus zeker een en al gezelligheid! Morgen helaas nog even afscheid van iedereen nemen en dan kan dit grote avontuur beginnen! Ik zal jullie het komende half jaar op de hoogte houden via mijn reisdagboek.

Groetjes!

  • 09 Februari 2016 - 13:14

    Oma:

    Hi lieve kleindochter,
    Van morgen zag ik jouw bericht en misschien ben ik de eerste die reageert ?
    Ik geniet van de foto's die je steeds stuurt.
    Heb dus al een aardig beeld van jou in Curacao.
    Ik denk dat je een onvergetelijke tijd krijgt daar.
    Liefs, oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eline

Managementstage 3e jaars Facility Management student op Curacao.

Actief sinds 30 Nov. 2015
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 8683

Voorgaande reizen:

05 Februari 2016 - 15 Juli 2016

Stage op Curacao

Landen bezocht: